Monday, July 11, 2011

Salam Perkenalan..

Asalamualaikum wbt..

Salam sejahtera kepada semua peminat ayam serama dan juga mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang ayam serama.

Blog ini saya bangunkan atas dasar untukberkongsi minat dan pengalaman tentang "si kecil" yang saya minati iaitu Ayam Serama. Sebagai orang baru di bidang ini, saya berharap dapat menggunakan blog ini sebagai pentas saya menjalinkan siraturrahim dan menyampaikan maklumat kepada seluruh pembaca dan peminat serama.

Blog ini juga menandakan saya memulakan untuk menrealitikan impian saya iaitu untuk menghasilkan baka-baka ayam serama yang berkualiti, unik dan cantik.

Kerana saya tinggal di Telok Emas, maka blog ini juga dikenali sebagai Serama telok Emas.

Moga saya mendapat tunjuk ajar dari 'otai-otai' di dalam bidang ini.

Salam
Telok Emas, Melaka

No comments:

Post a Comment